top of page
  • תמונת הסופר/תאוקסנה קליאבר

10 טיפים ורעיונות למסיבת כוח פי ג'יי

עודכן: 4 במרץ 2021

גיבורי כוח פי ג'יי מאוד פופולריים כבר כמה שנים טובות לא רק בין בנים אלא גם בין בנות! אני רוצה לחלוק איתכם בכמה סודות ורעיונות ליום הולדת כוח פי ג'יי מוצלח.



1) אתם לא חייבים לקנות את כל הכלים עם הדפס דמויות של כוח פי ג'יי, בדיוק להפך!!! תתמקדו על בחירת כלים בצבעים בסיסיים ירוק, כחול, אדום אחידים ותוסיפו אלמנטים בודדים של הגיבורים, כמו בובות ודמויות כוח פי ג'יי או פוסטר. זה יתן מראה נקי עם הרבה סטייל לעיצוב השולחן.

2) תחלקו בתחילת היום הולדת מסכות של גיבורי כוח פי ג'יי. ילדים מאוד מתלהבים להתחפש וזה מכניס אותם ישר לאווירה חגיגית במיוחד.


3) תהיו משפחת כוח פי ג'יי מנצחת ביום הכי שמח! תדפיסו סמלי גיבורי כוח פי ג'יי על חולצות של אמא, אבא, אח ואחות, לילד/ת יום הולדת אפשר להוסיף גם גלימה תואמת למראה חגיגי, תחפושת כוח פי ג'יי מגניבה מוכנה! (סמלים של פי ג'יי להדפסה)


עיר לילית לעיצוב השולחן לרכישה לחץ כאן


4) ילדים אוהבים בלונים! תנפחו בלונים בצבע אדום, ירוק, כחול, תקשרו בזוגות ותתלו על חוט צבעוני, קבלו גרילנדת בלונים יפה וצבעונית.

דמויות לעיצוב השולחן לרכישה: ילד חתול, גקו, ינשופונת, ילדת ירח, רומאו



5) תוסיפו נגיעה מיוחדת לשקיות נייר לחטיפים ותדביקו דמויות כוח פי ג'יי, דבר זה מצד אחד מושך תשומת לב ומצד שני לא מעמיס את עיצוב השולחן (להורדת הדמויות להדפסה)


6) שרשרת גדילים תמיד מוסיפה אווירה חגיגית וצבעונית ליום הולדת. שרשרת גדילים ליום הולדת כוח פי ג'יי נעשה בשלוש את הצבעים שלנו. אם לא מצליחים לקנות, תמיד אפשר לעשות. פשוט קונים נייר משי בחנות היצירה, חותכים ומרכיבים לפי הוראות כאן.

7) אל תשכחו להוסיף גרילנדה אישית! להדפיס ולחתוך אותיות של שם וספרה עם גיל החוגג/ת ולתלות על החוט.




8) איפה איפה איפה העוגה?!! דברים נהדרים אפשר לעשות לקישוט עוגת יום הולדת כוח פי ג'יי מנייר! תדפיסו, תגזרו, תדביקו למקלות או קשית את הדמיות כוח פי ג'יי, תקבלו עוגה מעוצבת ויפה, ללא סוכר מיותר (דמויות כוח פי ג'יי להדפסה).



9) אכלנו עוגה, הגיע זמן לחלק מתנות! תדביקו לבועות סבון שאתם מחלקים לילדים תמונת גיבורים אהובים. רוצים לשדרג עוד יותר את העיצוב? תוסיפו בוורד לתמונה שאני מצרפת שם וגיל, למזכרת המושלמת לאורחים (תמונת פי ג'יי לבועות סבון להדפסה)




10)פיניאטה "מגדל הפיקוח" היא הדובדבן שבקצפת. מושכים בחוט ומקבלים גשם של ממתקים, מתנות קטנות ושמחה רבה. תהנו, חברים!







942 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page