top of page
  • תמונת הסופר/תאוקסנה קליאבר

10 טיפים ורעיונות ליום הולדת גיבורי על

עודכן: 20 בנוב׳ 2023

איך לקשט יום הולדת גיבורי על יפה ובלתי נשכח?! קבלו 10 רעיונות יום הולדת גיבורי על ובונוס, גרפיקה להורדה. הפוסט הזה יתן לכם טיפים לקישוט בנושא גיבורי על אבל רבים מהם יוכלו לשמש גם במגוון נושאים אחרים כמו כוח פי ג׳יי ועוד רבים.

קישוט גרילנדת מסכות גיבורי על

1) אביזר פשוט כמו מסכה יכול להפוך לחלק עיצובי ביום הולדת ילדים גיבורי על. תתלו מסכות שונות של גיבורים על החוט עם אטב והנה גרילנדת שולחן או קישוט קיר גיבורי על מוכן! אפשר להוסיף שלט בסגנון "מה המסכה שלך, גיבור?"


רעיון מצוין להשתמש בבובת גיבורי על כמשקולת למפיות

2) תשתמשו בבובות של גיבורי על שתמצאו בחדרי הילדיכם כאלמנט דקורטיבי לקישוט השולחן. עם מינימום השקעה תקבלו מקסימום תוצאה של אווירת מסיבת ילדים גיבורי על נהדרת.


3) אל תזרקו קופסאת נעליים. תעטפו בנייר צבעוני עם הדפס של עיר לילית ותשתמשו כבמות לצלחות אוכל או קינוחים על השולחן( להורדת עיר לילית)


4) קונוסים מנייר צבעוני הם אחלה פיתרון של כלים חד פעמים לכל חטיף. תשתמשו בנייר צבעוני וגם נייר מודפס עם קומיקס (להורדה).


ספרה מעוצבת לעיצוב השולחן (לרכישה כאן)


5) קישוט מרכז שולחן אפשר לאלתר מכוסות חד פעמיות מסודרות בפירמידה.להזמנת דמויות של גיבורים לעיצוב השולחן לחץ כאן


6) קל מאוד לרענן את מפת השולחן הלבנה עם גליונות נייר צבעוניים שקונים בחנות יצירה.

7) כלי זכוכית שקוף ופשוט הופך למיוחד בעזרת המדבקות (להורדה).


8) גם קישוט שולחן מגניב וגם משחק באולינג ליום הולדת גיבורי על: לעטוף או לצבוע קופסאות שימורים, להדביק סמלים של גיבורי על, להנות! (סמלים להורדה).


מסגרת צילום גיבורי על לרכישה לחץ כאן


באטמוביל לגיבורים אמיתיים



להזמנת דמויות לעיצוב השולחן לחץ: סופרמן, הענק הירוק, וונדר וומן, באטמן, ספיידרמן


9) קבלו עוד רעיון מדליק לרקע שולחן או פינת צילום גיבורי על. תדביקו גליונות נייר גדולים על הקיר, תציירו קווי גורדי שחקים פשוטים. הרקע מוכן.

להזמנת באטמן דמות גדולה לחץ כאן



10) איך לייצר פינת צילום מגניבה של עיר תחתית? פשוט לצבוע קופסאות גדולות במידות שונות בצבע אפור או שחור, להדביק חלונות צהובים או שחורים, עיר תחתית של גיבורי על מוכנה.


תהנו בחגיגה!

לא מצאתם משהו? תפנו ל-054-5223771

לעוד רעיונות נשמח לראות אותכם באינסטגרם של BUMAGA




3,595 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page